Terms

Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden

1. Definities

"Refill": Een servicefunctie waarmee gebruikers extra eenheden kunnen aanvragen als de geleverde hoeveelheid binnen een bepaald aantal dagen na voltooiing van de bestelling onder het gekochte bedrag komt.
"Non-Drop": Een term die aangeeft dat er geen significante daling werd gedetecteerd tijdens het testen van de service.

2. Introductie

Welkom bij SMM World. Door je te registreren en onze diensten te gebruiken, ga je akkoord met de volgende Algemene Voorwaarden. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze voorwaarden te lezen en te begrijpen.

2.1. Acceptatie van de Voorwaarden

Door toegang te krijgen tot en gebruik te maken van de diensten van SMM World, accepteer je en ga je akkoord om gebonden te zijn aan deze Algemene Voorwaarden.

2.2. Wijzigingen in de Voorwaarden

We behouden ons het recht voor om deze voorwaarden op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Het is jouw verantwoordelijkheid om de Algemene Voorwaarden periodiek te controleren.

3. Algemene Voorwaarden

3.1. Gebruik van Diensten

Onze diensten moeten worden gebruikt in overeenstemming met de individuele servicevoorwaarden van sociale mediaplatforms zoals Instagram, Facebook, Twitter en YouTube.

3.2. Tariefwijzigingen

We kunnen de tarieven voor onze diensten op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving wijzigen. Dergelijke wijzigingen zijn niet van invloed op de toepasbaarheid van ons betalings- en terugbetalingsbeleid.

3.3. Levertijd

Geschatte levertijden zijn benaderingen en geen garanties. Er worden geen terugbetalingen uitgegeven voor vertraagde leveringen.

3.4. Verboden Omzetgeneratie

Het gebruik van onze diensten met het primaire doel om royalty's, streaming-inkomsten of enige vergelijkbare vorm van directe monetaire compensatie te genereren is ten strengste verboden. Onze diensten zijn uitsluitend bedoeld voor marketing- en promotiedoeleinden. Elk account waarvan wordt vastgesteld dat het onze diensten gebruikt voor directe omzetgeneratie, wordt permanent beëindigd zonder waarschuwing, en de gebruiker wordt permanent verbannen van het gebruik van onze diensten in de toekomst. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, het verhogen van streamtellingen, weergavetellingen of vergelijkbare betrokkenheidsstatistieken met het doel royalty's of vergelijkbare betalingen te innen.

4. Servicebeleid

4.1. Promotionele Diensten

We bieden diensten om je online aanwezigheid te verbeteren, maar garanderen geen verhoogde interacties zoals likes, reacties of deelacties.

4.2. Contentvereisten

Je mag geen content uploaden die ongepast is of de communityrichtlijnen van de respectievelijke sociale mediaplatforms schendt.

4.3. Privéaccounts

We bieden geen terugbetaling voor diensten die zijn geleverd aan privé, verwijderde of niet-beschikbare accounts/posts/video's. Zorg ervoor dat je account openbaar is voordat je een bestelling plaatst.

4.4. Hervulbeleid

Het hervulbeleid is van toepassing op diensten waarbij hervulling wordt aangegeven als onderdeel van de service, aangegeven door een aantal dagen waarop deze hervulling van toepassing is. Als de geleverde hoeveelheid binnen het opgegeven aantal dagen op de service na voltooiing van de bestelling onder het gekochte bedrag daalt, kun je gratis een hervulling aanvragen om de oorspronkelijke hoeveelheid naar de oorspronkelijke link in de bestelling te herstellen. Dit kan worden gedaan door contact op te nemen met het ondersteuningsteam via het ondersteuningssysteem.

4.5. Non-Drop

Non-drop is een term die wordt geassocieerd met diensten die op het platform worden aangeboden. Wanneer de term op een service wordt toegepast, betekent dit dat er geen significante dalingen werden ervaren tijdens het testen. We garanderen echter niet en kunnen niet garanderen dat de geleverde service in de toekomst niet zal dalen.

4.6. Berekening van Bestellevering

Bestelleveringshoeveelheden worden berekend op basis van de "starttelling" die wordt geregistreerd wanneer de bestelling begint. De starttelling vertegenwoordigt het bestaande aantal eenheden (bijv. likes, volgers, weergaven) waargenomen op de doellink/post/gebruiker op het moment dat de verwerking van de bestelling begint. Het doelbedrag voor de bestelling is de som van deze starttelling en de door de gebruiker bestelde hoeveelheid. De service streeft ernaar dit doelbedrag te bereiken. Deze berekeningsmethode is van toepassing ongeacht of andere bestellingen voor hetzelfde servicetype actief zijn of vervolgens op dezelfde doellink/post/gebruiker worden geplaatst. Als een nieuwe bestelling wordt geplaatst op een doel dat al een lopende bestelling heeft, wordt de starttelling van de nieuwe bestelling gebaseerd op de waargenomen hoeveelheid op het moment dat *deze* begint met verwerken, die hetzelfde kan zijn als de starttelling van de vorige bestelling of mogelijk lager dan het doelbedrag van de vorige bestelling vanwege fluctuaties of dalingen, of omdat de vorige bestelling nog niet is voltooid.

5. Beleid voor Opnieuw Proberen en Terugbetaling van Bestellingen

5.1. Bestellingen Opnieuw Proberen

Als een bestelling niet wordt geleverd (gemarkeerd als "Canceled") of slechts gedeeltelijk wordt geleverd (gemarkeerd als "Partial"), kun je een gratis nieuwe poging van de bestelling aanvragen. Nieuwe pogingen stellen je in staat om de link indien nodig bij te werken (bijvoorbeeld als het account privé is gemaakt) en zullen opnieuw proberen te leveren zonder extra kosten. Je moet verifiëren dat de link correct is, de content openbaar toegankelijk is en je de servicevereisten hebt gevolgd voordat je een nieuwe poging aanvraagt.

5.2. Limieten voor Opnieuw Proberen

Afhankelijk van de bestelwaarde kunnen er limieten voor nieuwe pogingen gelden. Bestellingen met een lagere waarde kunnen onbeperkte nieuwe pogingen hebben, terwijl bestellingen met een hogere waarde een beperkt aantal nieuwe pogingen kunnen hebben voordat ze in aanmerking komen voor terugbetaling. De limiet voor nieuwe pogingen is ontworpen om je redelijke mogelijkheden te bieden om leveringsproblemen op te lossen terwijl de systeemefficiëntie behouden blijft.

5.3. Terugbetalingsverzoeken

Na het uitputten van alle beschikbare nieuwe pogingen (indien van toepassing), kun je een terugbetaling aanvragen voor bestellingen betaald via kaartbetaling. Terugbetalingen zijn alleen beschikbaar voor het niet-geleverde deel van je bestelling, berekend op basis van de totale hoeveelheid geleverd over alle nieuwe pogingen. Het terugbetalingsbedrag is evenredig aan de niet-geleverde hoeveelheid ten opzichte van de oorspronkelijk gekochte hoeveelheid. Terugbetalingsverzoeken zijn onderhevig aan beoordeling en goedkeuring door de beheerder. Terugbetalingen worden verwerkt naar je oorspronkelijke betalingsmethode en kunnen 5-10 werkdagen duren voordat ze verschijnen.

5.4. Niet-Terugbetaalbare Omstandigheden

Terugbetalingen zijn niet beschikbaar in de volgende omstandigheden: (a) bestellingen aan privé, verwijderde of beperkte accounts/posts/video's; (b) bestellingen waarbij je de servicevereisten of beschrijving niet hebt gevolgd; (c) bestellingen waarbij beschikbare nieuwe pogingen niet zijn uitgeput; (d) succesvol voltooide bestellingen; (e) gebruikersfout bij het verstrekken van onjuiste links of informatie.

5.5. Geschillen en Terugboekingen

Je moet ons terugbetalingsverzoeksysteem gebruiken voordat je een geschil of terugboeking initieert bij je betalingsprovider. Het indienen van ongeautoriseerde geschillen of terugboekingen zonder eerst te proberen het probleem op te lossen via ons ondersteuningssysteem kan leiden tot onmiddellijke beëindiging van je account en permanente uitsluiting van onze diensten.

5.6. Annuleringen van Bestellingen

Zodra een bestelling is geplaatst en de verwerking is begonnen, kan deze niet worden geannuleerd. Als de bestelling echter niet wordt geleverd of slechts gedeeltelijk wordt geleverd, kun je het systeem voor nieuwe pogingen gebruiken of een terugbetaling aanvragen zoals hierboven beschreven.

6. Privacybeleid

6.1. Persoonlijke Informatie

We zijn toegewijd aan het beschermen van je persoonlijke informatie en het waarborgen van de vertrouwelijkheid ervan. Voor meer details verwijzen we je naar ons volledige Privacybeleid.

Juridische Informatie

Bedrijfsnaam: SMM-World ApS
Bedrijfsregistratienummer (CVR): 41496843
Adres: Guldblommevej 10, 4. th, 2750 Ballerup

Wij zijn de goedkoopste en meest betrouwbare Social Media Marketing dienstverlener die er is

Europe Office: SMM-World ApS, 2750 Ballerup, Denmark
Our business on Google
Neem contact met ons opAlgemene voorwaardenPrivacybeleidOver onsGDPRCCPAModern Slavery ActEDICookiebeleid
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleidy and Servicevoorwaarden apply.
DMCAComodoTrusted Site
VISA
Mastercard
Maestro
American Express